Skip to main content

Wroclaw, Wita Stwosza 3 Street, IV floor, room 416

kancelaria@witoldsrokosz.pl                 +(48) 690 306 443

  • Polish
  • English
Home

Główna nawigacja

  • Home
  • Office
  • Specialties
  • About me
  • Blog
  • Contact us

reklamacja w banku

01 Październik
2024

Termin 13 miesięcy dla wygaśnięcia roszczeń użytkownika względem dostawcy usług płatniczych

Obowiązek powiadomienia dostawcy usług płatniczych o stwierdzonych nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych transakcjach płatniczychDostawcą usług płatniczych jest np. bank, spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, czy krajowa instytucja płatnicza. Z kolei rachunek bankowy lub rachunek imienny członka spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej wykorzystywany do wykonywania transakcji płatniczych jest kwalifikowany jako rachunek płatniczy. przeczytaj »
24 Styczeń
2017

Konsekwencje nieuwzględnienia w terminie reklamacji przez instytucję finansową

W październiku 2015 r. weszła w życie, a w czerwcu 2016 r. w istotny sposób została znowelizowana, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Ustawa ta określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku finansowego, składanych przez klientów tych podmiotów oraz zasady działania Rzecznika Finansowego (w tym reguluje pozasądowe postępowanie w sprawie rozwiązywania sporów pomiędzy klientem a podmiotem rynku finansowego). przeczytaj »

Footer menu

  • Home
  • Office
  • Specializations
  • About me
  • Blog
  • Contact us
  • Cookie policy

Kancelaria Radcy Prawnego Witold Srokosz. Wszystkie prawa zastrzeżone!
kamac